بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

رهایی از مشکلات سخت‌افزار

Friday, 7 Khordad 1395، 08:30 PM

رهایی از مشکلات سخت‌افزار

سیستم‌عامل ویندوز، وظیفه برقراری ارتباط میان نرم‌افزار و سخت‌افزار رایانه را به عهده دارد و در اجرای این وظیفه از درایورهای ساخته شده برای ویندوز کمک می‌گیرد.

متاسفانه گاهی درایورهایی که توسط سازندگان قطعات سخت‌افزاری برای استفاده در ویندوز طراحی می‌شوند، اشکالاتی دارد که پس از یک روز، یک ماه یا حتی چند ماه کشف و رفع می‌شود.

پس از رفع این مشکلات، فایل‌های درایور جدید در سایت سازنده آن قطعه به‌روز شده و بسیاری از کاربرانی که درایور قبلی را در ویندوز نصب کرده‌اند، ممکن است تا مدت‌های زیادی با مشکلاتی که درایور مورد نظر برای آنها به همراه دارد دست و پنجه نرم کنند.

آیا می‌دانید بسیاری از مشکلاتی که در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود ناشی از اشکالات جزئی در درایورهایی است که در آن نصب شده‌اند؟

گاهی برخی از این مشکلات با نصب یا به‌روزرسانی یک نرم‌افزار خاص ظاهر می‌شود که رهایی از آنها نیز فقط با به‌روزرسانی درایور امکان‌پذیر است.

این هفته نرم‌افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن و فقط با یک کلیک می‌توانید درایورهای نصب شده روی ویندوز را به جدیدترین نسخه موجود به‌روزرسانی کنید.

یک کلیک برای همه

نرم‌افزار Driver Booster 2 با بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیا و با بهره‌مندی از پردازش ابری این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک کلیک، درایورهای نصب شده روی رایانه خود را با درایورهای موجود روی دستگاه‌ها و بانک اطلاعاتی آنلاین برنامه، مقایسه کرده و جدیدترین نسخه از درایورها را در اختیار بگیرید.

با استفاده از این روش دردسرهای فراوانی همچون تشخیص مدل قطعه سخت‌افزاری، جست‌وجو به‌دنبال سایت ارائه‌کننده درایور، دانلود فایل به‌روزرسانی و طی مراحل پیچیده به‌روزرسانی را پیش‌رو نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید با یک کلیک همه عملیات ذکر شده را به انجام برسانید.

تجربه بهتر بازی‌ها

از دیگر امکاناتی که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد، نصب نرم‌افزارهای کمکی و بهینه‌سازی درایورها برای اجرای بهتر و سریع‌تر بازی‌ها در رایانه شماست.

به این ترتیب می‌توانید از حداکثر توان رایانه خود در اجرای بازی‌ها بهره‌مند شوید و نیازی به دستکاری تنظیمات پیچیده کارت گرافیک نیز ندارید.

با اطمینان به‌روزرسانی کنید

گاهی به‌روزرسانی یک درایور موجب از کار افتادن کل سیستم‌عامل می‌شود. برای جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات احتمالی، قابلیت تهیه نسخه‌ پشتیبان و بازنشانی در شرایط اضطراری نیز در این برنامه گنجانده شده است.

همچنین قابلیت حذف درایور و بازنشانی فایل‌های درایور قبلی از دیگر امکاناتی است که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی هنگام به‌روزرسانی درایورها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این نرم‌افزار در دو نسخه رایگان و تجاری با قابلیت اجرا در همه نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوز اکس‌پی، ویستا، 7، 8، 8.1 و 10 ارائه شده و با مراجعه به لینک‌های زیر می‌توانید هر یک از نسخه‌های مورد نظر را دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌www.iobit.com‌/‌en‌/‌driver-booster.php

http:‌/‌‌/‌www.iobit.com‌/‌en‌/‌driver-booster-pro.php

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی