بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع داخلی کارخانه تولیدی فاکس کان چین، کمپانی اپل قصد دارد در اوایل سال آینده یعنی فوریه ۲۰۱۶ ( بهمن ماه ) یک گوشی ۴ اینچی با بدنه فلزی به نام آیفون ۶ سی ( iPhone 6C ) معرفی کرده و آن را جانشین آیفون ۵ سی شکست خورده کند.


ظاهراً ، این گوشی همان گوشی ۴ اینچی اپل است که پیشتر شایعاتی در مورد آن منتشر شده بود. این گوشی ویژگی‌های دیگر آیفون ها، از جمله اسکنر اثر انگشت را با خود خواهد داشت و مانند آیفون ۵ سی در رنگ های مختلف تولید و عرضه خواهد شد.اما همانطور که اشاره شد ، آیفون سری C جدید ، برخلاف نسل قبلی به بدنه ای فلزی مجهز شده و از پلاستیک ساخته نخواهد شد.از طرفی گوشی های گروه C اپل از ویژگی های پرچمداران این شرکت برخوردار نیستند. بنابراین لمس سه بعدی از مشخصات ۶c نخواهد بود.

سری “C” آیفون ها قیمت پایین تری نسبت به دیگر آیفون ها دارد و احتمال می‌رود اپل برای آیفون ۶ سی قیمتی در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار در نظر بگیرد. شاید نتوان این قیمت را مقرون به صرفه دانست و خود اپل نیز اعتقادی بر ارزان بودن آیفون ۵ سی نداشت و آیفون ۶ سی شایع شده نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی