بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

خیلی مواقع شده است که شما می خواهید بدانید که چه مدت است که به یک آهنگ خاص گوش می دهید. حتماً بارها برایتان پیش آمده است که بخواهید ببینید چند مرتبه یک آهنگ را گوش داده اید. در چنین مواقعی شما باید به آیتونز کامپیوتر خودتان متوسل شوید و دستگاه خودتان را به آیتونز وصل کنید و تعداد دفعات اجرا شدن آهنگ هایتان را ببینید.

 

حتی با این روش شما باز هم نمی توانید مدت زمانی که صرف گوش دادن به یک آهنگ خاص کرده اید را پیدا کنید مگر اینکه مدت زمان آهنگ را در تعداد دفعات اجرا شدن آن ضرب کنید.

حال ما در کافه اپل قصد معرفی توییک جدیدی را به شما داریم که کار شما را آسان می کند! نام این توییک Mussic است و به وسیله این توییک شما می توانید تعداد دفعات اجرا شدن آهنگ های دستگاهتان را مشاهده کنید. اما کاربرد این توییک به همین قسمت خلاصه نمی شود. شما با این توییک می توانید حتی مدت زمانی که یک آهنگ را گوش داده اید را نیز ببینید. از ویژگی های دیگر این توییک این است که می توانید آمار آهنگ های خودتان را به صورت روزانه دسته بندی کنید. 

از مزایای این توییک این است که تقریباً با تمام موزیک پلیرهای آی دیوایس همخوانی دارد و مهم نیست که برای اجرای موسیقی از ابزار Music پیشفرض اپل استفاده می کنید و یا از نرم افزار های مشابه!

این توییک بعد از نصب ضمن ایجاد قسمت مدیریت آمار در Settings دستگاهتان یک نرم افزار نیز به نرم افزارهای شما اضافه می کند. شما با ورود به این اپ می توانید آمار موسیقی های خودتان را مشاهده کنید. توجه کنید که برای اینکه آمار شما ذخیره شود نیازی نیست این نرم افزار را باز نگه دارید و حتی زمانی که این نرم افزار بسته است نیز آمار شما را ذخیره می کند.

شاید وجود چنین ویژگی چندان ضروری به نظر نرسد ولی خیلی از کاربران علاقه دارند تا این چنین آمارهایی داشته باشند. امیدواریم که در نسخه بعدی iOS این ویژگی که در آیتونز وجود دارد به موزیک پلیر iOS نیز اضافه شود تا همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

شما این توییک پولی را می توانید به صورت رایگان! و توسط این آموزش از سورس BigBoss دریافت کنید.


نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی