بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

آیفون 6 پلاس اپلاپل ۸ روز پیش آخرین بروزرسانی رسمی مربوط به iOS را تحت نسخه‌ی ۸.۴ به همراه سرویس استریم موسیقیخود معرفی کرده و در اختیار کاربران قرار داد. حال گزارش‌هایی منتشر شده که نشان از بروزرسانی ۴۰ درصد از ابزار‌های مبتنی بر iOS به این سیستم عامل دارد.

اپل ۸ روز پیش آخرین بروزرسانی مربوط به سیستم عامل گجت‌های موبایل خود را تحت نسخه‌ی iOS 8.4 در اختیار کاربران قرار داد. علاوه بر تصحیح مشکلات موجود و از اصلاح باگ‌های موجود در این سیستم‌عامل، اپل سرویس استریم موسیقی خود را نیز در این بروزرسانی در اختیار علاقمندان قرار داد. یکی از ویژگی‌های انتشار بروزرسانی‌های اپل، دریافت بروزرسانی جدید توسط بخش اعظمی از کاربران با قابلیت دریافت بروزرسانی تنها مدت اندکی پس از انتشار است.

AppleInt

حال پس از انتشار iOS 8.4، این بروزرسانی نیز موفق شده تا راه به سوی تقریبا نیمی از ابزار‌های iOS باز کند. براساس اطلاعات ارائه شده تنها ۸ روز پس از انتشار آخرین بروزرسانی از iOS، نزدیک به ۴۰ درصد از کاربران ابزار خود را به این نسخه بروزرسانی کرده‌اند. آیفون 4S و نسخه‌های بعدی تولید شده از این گوشی هوشمند می‌توانند بروزرسانی جدید منتشر شده برای این سیستم‌عامل را دریافت کنند.

باید به این موضوع اشاره کرد که سرویس موسیقی استریم اپل نیز به همراه این بروزرسانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که همین مضوع باعث بالا رفتن تعداد مخاطبان این سرویس است. در واقع اپل در برابر رقبایی نظیر اسپاتیفای از امتیاز بسیار بهتری برخوردار است.

  • 94/04/18
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی