بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

وبگردی با اینترنت رایگان

Wednesday, 10 Tir 1394، 01:55 AM


اگر اهل کافه گردی و غذا خوردن در رستوران هستید، حتما این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید. با استفاده از این اپ می‌توانید شبکه‌های وای ـ فای اطراف خود و حتی دورتر را پیدا کنید و به آنها وصل شوید، اما چگونه؟ کافی است این اپلیکیشن را باز کنید، با یک نقشه روبه‌رو می‌شوید که موقعیت مکانی دقیق‌تان را نشان می‌دهد.

سپس اپ، جستجو را شروع کرده و شبکه‌های وای ـ فایی را که در نزدیکی‌تان وجود دارد روی نقشه مشخص می‌کند. با کلیک کردن روی هر شبکه اطلاعات مربوط به آن اعم از قیمت ـ رایگان یا پولی ـ همراه نام مکان (کافه، رستوران یا هتل) نمایش داده می‌شود. همچنین نظرات دیگر کاربران که از شبکه فوراسکوئر استخراج می‌شود هم نشان داده می‌شود تا غیر از اطلاع از رایگان بودن اینترنت آن مکان از کیفیت غذا یا خدماتش هم مطلع شوید. پس از این کار می‌توانید به مکان یافته شده نزدیک شوید و گوشی‌تان را به شبکه اینترنت آن وصل کنید. گفتنی است اطلاعات این اپ از طریق بازخورد میلیون‌ها کاربرش کامل می‌شود.

  • 94/04/10
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی